12. sep. 2012

Patene Hair kit


Okay. Så den her mystiske pakke stod fint placeret udenfor min hoveddør med mit navn skrevet på. Jeg tog den selvfølgelig ind og studerede lige den inden jeg åbnede den (er sådan en af de mennesker der tror der er brev-bomber i sådanne pakker, haha). Nå, men jeg åbnede altså denne mellemstore lysebrune pakke og indeni finder jeg et helt Patene Hair kit til normalt/tykt hår. Først har jeg selvfølgelig "wft"-tanken (what the fuck) i hovedet, men senere finder jeg så ud af min søster havde fået dem gratis, pga... alt mulig der er unødvendigt at forklare, blah blah. Se bort fra det, er jeg egentlig møg-glad, fordi de ser så fancy ud, teheheheheheheheheheh. Ej, jeg ville bare lige dele det med jer, måske skulle i tage at prøve det. Der er noget til fint hår, normalt/tykt hår, og farvet hår.

1 kommentar:

  1. Det er da lækkert lige at få sådan noget!
    Har du lyst til at følges?
    http://zaquerity.blogspot.dk

    SvarSlet

.content-outer { -moz-box-shadow: 0 0 $(content.shadow.spread) rgba(0, 0, 0, .0); -webkit-box-shadow: 0 0 $(content.shadow.spread.webkit) rgba(0, 0, 0, .0); -goog-ms-box-shadow: 0 0 $(content.shadow.spread.ie) #ffffff; box-shadow: 0 0 $(content.shadow.spread) rgba(0, 0, 0, .0);